Poprzedni temat «» Następny temat
Inferno vs Necro (strategia Inferno)
Autor Wiadomość
the_cartvan 




Wiek: 26
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-12-03, 14:03   Inferno vs Necro (strategia Inferno)

Witam od jakiegoś czasu, wraz z kolegą grywamy sobie przez hamachi na poziomie heroic na przemian w 3.0 i 3.1. Do kazdej z wersji rozlosowaliśmy sobie po 8 zamku czyli lącznie mamy w takiej naszej jakgdyby "lidze" do rozegrania 16 partii. Koledze to troche lepiej idzie, i właśnie teraz mamy partie: Necro (kolega) vs Inferno (ja) v. 3.0.

Moje pytanie brzmi jak najlepiej zaczac na 3.0 tym zamkiem, kogo najlepiej wybrac ? Czy od poczatku warto Groka, czy lepiej wziac kogos kto ma duzo szybkoch jednostek jak pieski ?

Jak poprowadzic bohatera vs Necro ? Czy dobrze bedzioe isc w gl umj ? Boje sie ze przeciwnik moze mnie zaatakowac wczesniej.

Przypominam ze gramy na poziomie Heroic, wersja gry 3.0, wielkosc mapy Bardzo duza z podziemami sila potworow duza.
Ostatnio zmieniony przez the_cartvan 2010-12-03, 19:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mantykor 



ubi.com: Dav7id

Wiek: 20
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 591
Wysłany: 2010-12-03, 15:05   

Myślę, że grając Inferno powinieneś postawić na szybki atak, by nie dopuścić do osłabienia twojej armii czy wzmocnienia armii nekro.

Z magii to mrok raczej odpada bo umarlaki odporne są na większość czarów tej szkoły (chyba że masz np. pelerynę Sandro). Niegłupim pomysłem jest pójście w zniszczenie, mimo że lord demonów nie ma wysokiej siły czarów. Dobrze użyte zaklęcia mogą ranić wrogie oddziały i np. obniżać obronę dzięki Mistrzowi Ognia co znacznie zwiększa otrzymywane obrażenia. Ładną kombinacją byłby wtedy bohater od piesków, który ma magię zniszczenia od początku (przy okazji na początku magia zniszczenia służy nieocenioną pomocą i pozwala na szybki creeping.

Super by była magia światła dla demonów, szczególnie czary takie jak Boska Siła i Prawa Moc czy Oczyszczenie (wszystkie grupowe) tylko nie wiadomo czy będą takie czary w gildii i czy zdobędziesz Magię Światła.

Warta uwagi jest też Deleb, która ładnie radzi sobie przy początku gry (warto więc wtedy jak najszybciej zdobyć zdolność Balista) i świetnie rozwija swój atut. Szczególnie dlatego że nekromanta ma pewne kłopoty ze zniszczeniem odpowiednio podrasowanej balisty, chyba że poszedł w zniszczenie (choć na ogół jest to magia mroku czy przywołania). Łatwo jest mu zablokować lisze a same szkielety raczej nie odstrzelą jej zbyt prędko (o ile w ogóle się ktoś na nie pokusi), a jeśli się schowają na długo - tym lepiej bo balista skosi swoją kulą ognia więcej.

Alastor kompletnie odpada, Marbas też nie poraża swoją przydatnością vs nekro. Sukkubusy Jezebeth w multi-player raczej nie mają większego znaczenia.

Za to ciekawymi bohaterami są też: Grok (daje bardzo ciekawe możliwości strategiczne), Nebiros (zaczyna z zestawem przydatnych zdolności i atutów) i Nymus (zalanie wroga falą dodatkowych oddziałów może być dobrą odpowiedzią na wskrzeszającą się armię nekropolis).

Ogólnie jednak powinieneś dążyć do zbudowania możliwie dużej ilości siedlisk. Nie można jednak ignorować gildii magów, chyba że jest dużo kapliczek z czarami na mapie to można zostawić gildię na później.
____________________
H5N1? Heroes 5 Number 1!
Ostatnio zmieniony przez Mantykor 2010-12-03, 16:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mohikanin



ubi.com: Mohikanin

Wiek: 24
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 430
Wysłany: 2010-12-03, 16:10   

Po pierwsze i chyba najważniejsze - to bardzo trudna para. Nie wiem czy nie najtrudniejsza (na mapie chyba tak).

Ale do rzeczy. Z herosów to Deleb bardzo przyspiesza creep i zmniejsza straty (balista + namiot). Nebiros jest dobry do szybkiego ataku, ciekawy jest Marbas, dzięki odporności na magię. Reszta, może poza Jezebeth czy Alastorem też daje radę. Jak mapa jest spora, to Grok na pewno sobie poradzi.

Rozbudowa miasta analogiczna do innych ras - pierwsze trzy poziomy jednostek przy dążeniu do kapitolu. Potem buduj zamek (po drodze może kilka innych jednostek typu zmory). Dalej wiadomo - 7 poziomów jednostek + ulepszenia. Co do ulepszeń właśnie, to impy i rogacze koniecznie - są po prostu dużo lepsi ulepszeni. Skoczki już pomagają w czasie starcia, bo rogate demony to strasznie plewy.

Jak się uda alternatywę czartów, to będzie świetna broń przeciwko tłumom truposzy. Jeśli weźmiesz Marbasa, to odparcie kilku czarów na pewno Ci pomoże, ale najlepiej iść w szybki atak. Taktyka, moc prędkości, moc wytrzymałości z obrony, szczęście, znamię potępionych na wyższe levele przeciwnika.

Ale podkreślam - to wyjątkowo trudna para. Trzeba zagrać dobrze, mieć pomysł, nie popełniać błędów.
 
 
 
the_cartvan 




Wiek: 26
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-12-05, 17:59   

bump niech ktos doda cos jeszce :)
 
 
 
the_cartvan 




Wiek: 26
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-12-09, 21:15   

Udało mi się wygrać tę partie - wybrałem na starcie Groka. Rzadko wygrywam z kolegą, ale tym razem dałem radę. Tak jak można się było spodziewać on będzie szedł w Magię a jednostki bedzie mial raczej słąbe.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Moja strategia wyglądała następująco:
- Eks. Atak (Taktyka) + chciałem iść w grupowa szybkość jednak nie było mi to dane
- Eks. Obrona (Witalność) + chciałem iść w grupową wytrzymałość ale nie było mi to dane
- Eks. Szczęście (Szczęście wojownika -> Tłum u Bram)
- Eks. Dowodzenie (Werbunek -> Odźwierny)
- Eks. Logistyka (Znajdowanie drogi) + chciałem iść w szybszą bramę
- Eks. Brama [zdolność główna] (Znamię potępionych) + chciałem iść w pochłonięcie ciał ale również nie było mi to dane, a wtedy bym mogł mieć szybszą bramę z logistyki no ale coż...

Co do samej gry to odźwierny + tłum u bram jak zobaczycie na powtorkach był widoczny :D. Cieszyłem się, że udało się przyzywać więcej niż sam miałej jednostek. Walki mieliśmy 3 w tym 2 na terenie. 1 walka na moim terenie go dorwałem jak się przechadzal 2 walka tuż koło jego zamku, a 3 walka na zamku to już była formalność.

Atak + Obrona zrobiło swoje... dzięki za wskazówki i pomoc tym co ją chcieli okazać.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


P.S. Przypominam iż była to losowa mapa (RMG) na wersji 3.0.

10kolejka-3walkaOstateczna.sav
3 walka - formalnośc (mój atak na zamek necro)
Pobierz Plik ściągnięto 321 raz(y) 318,65 KB

10kolejka-walka2.sav
2 walka - na terenie kolegi (necro)
Pobierz Plik ściągnięto 298 raz(y) 318,8 KB

kolejka10-walka.sav
1 walka - na moim terenie (inferno)
Pobierz Plik ściągnięto 299 raz(y) 324,21 KB

 
 
 
Mohikanin



ubi.com: Mohikanin

Wiek: 24
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 430
Wysłany: 2010-12-12, 09:30   

W pierwszej walce, Twój kolega wyjątkowo się nie popisał :p
Brak obrony przeciwko infernalom to samobójstwo. No i gdzie były szkielety? Przy tych ilościach jednostek, powinien mieć przy sobie koło 600 szkieletów :-) Nie radzę brać uwodzicielek przeciwko trupom. Sam wiesz dlaczego. Rozumiem, że łatwiej było z nimi bić neutrale na mapie.

Gratulacje, patrząc na tę partię, prezentujesz wyższy poziom od swojego rywala :-)
 
 
 
Mantykor 



ubi.com: Dav7id

Wiek: 20
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 591
Wysłany: 2010-12-12, 11:15   

W drugiej walce widocznie przeciwnik zauważył, że bez obrony daleko nie zajedzie, a może wcześniej mu po prostu nie wypadała chociaż przy 10% to mało prawdopodobne.

Szkoda tylko że miałeś tak mało impów. Z niewielkim zasobem many wroga, przy powiedzmy 300 impach i impach z bramy, wróg byłby automatycznie pozbawiony many. Podczas creepienia trzeba dbać o impy najbardziej bo są wątłe. Na pierwszy ogień idą istoty z bramy i rogaci.
____________________
H5N1? Heroes 5 Number 1!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template ligaheroes created by moonman