Poprzedni temat «» Następny temat
Inferno vs Necro (strategia Inferno)
Autor Wiadomość
the_cartvan 




Wiek: 28
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-12-03, 14:03   Inferno vs Necro (strategia Inferno)

Witam od jakiego? czasu, wraz z koleg? grywamy sobie przez hamachi na poziomie heroic na przemian w 3.0 i 3.1. Do kazdej z wersji rozlosowali?my sobie po 8 zamku czyli l?cznie mamy w takiej naszej jakgdyby "lidze" do rozegrania 16 partii. Koledze to troche lepiej idzie, i w?a?nie teraz mamy partie: Necro (kolega) vs Inferno (ja) v. 3.0.

Moje pytanie brzmi jak najlepiej zaczac na 3.0 tym zamkiem, kogo najlepiej wybrac ? Czy od poczatku warto Groka, czy lepiej wziac kogos kto ma duzo szybkoch jednostek jak pieski ?

Jak poprowadzic bohatera vs Necro ? Czy dobrze bedzioe isc w gl umj ? Boje sie ze przeciwnik moze mnie zaatakowac wczesniej.

Przypominam ze gramy na poziomie Heroic, wersja gry 3.0, wielkosc mapy Bardzo duza z podziemami sila potworow duza.
Ostatnio zmieniony przez the_cartvan 2010-12-03, 19:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mantykor 



ubi.com: Dav7id

Wiek: 22
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 591
Wysłany: 2010-12-03, 15:05   

My?l?, ?e graj?c Inferno powiniene? postawi? na szybki atak, by nie dopu?ci? do os?abienia twojej armii czy wzmocnienia armii nekro.

Z magii to mrok raczej odpada bo umarlaki odporne s? na wi?kszo?? czarów tej szko?y (chyba ?e masz np. peleryn? Sandro). Nieg?upim pomys?em jest pój?cie w zniszczenie, mimo ?e lord demonów nie ma wysokiej si?y czarów. Dobrze u?yte zakl?cia mog? rani? wrogie oddzia?y i np. obni?a? obron? dzi?ki Mistrzowi Ognia co znacznie zwi?ksza otrzymywane obra?enia. ?adn? kombinacj? by?by wtedy bohater od piesków, który ma magi? zniszczenia od pocz?tku (przy okazji na pocz?tku magia zniszczenia s?u?y nieocenion? pomoc? i pozwala na szybki creeping.

Super by by?a magia ?wiat?a dla demonów, szczególnie czary takie jak Boska Si?a i Prawa Moc czy Oczyszczenie (wszystkie grupowe) tylko nie wiadomo czy b?d? takie czary w gildii i czy zdob?dziesz Magi? ?wiat?a.

Warta uwagi jest te? Deleb, która ?adnie radzi sobie przy pocz?tku gry (warto wi?c wtedy jak najszybciej zdoby? zdolno?? Balista) i ?wietnie rozwija swój atut. Szczególnie dlatego ?e nekromanta ma pewne k?opoty ze zniszczeniem odpowiednio podrasowanej balisty, chyba ?e poszed? w zniszczenie (cho? na ogó? jest to magia mroku czy przywo?ania). ?atwo jest mu zablokowa? lisze a same szkielety raczej nie odstrzel? jej zbyt pr?dko (o ile w ogóle si? kto? na nie pokusi), a je?li si? schowaj? na d?ugo - tym lepiej bo balista skosi swoj? kul? ognia wi?cej.

Alastor kompletnie odpada, Marbas te? nie pora?a swoj? przydatno?ci? vs nekro. Sukkubusy Jezebeth w multi-player raczej nie maj? wi?kszego znaczenia.

Za to ciekawymi bohaterami s? te?: Grok (daje bardzo ciekawe mo?liwo?ci strategiczne), Nebiros (zaczyna z zestawem przydatnych zdolno?ci i atutów) i Nymus (zalanie wroga fal? dodatkowych oddzia?ów mo?e by? dobr? odpowiedzi? na wskrzeszaj?c? si? armi? nekropolis).

Ogólnie jednak powiniene? d??y? do zbudowania mo?liwie du?ej ilo?ci siedlisk. Nie mo?na jednak ignorowa? gildii magów, chyba ?e jest du?o kapliczek z czarami na mapie to mo?na zostawi? gildi? na pó?niej.
____________________
H5N1? Heroes 5 Number 1!
Ostatnio zmieniony przez Mantykor 2010-12-03, 16:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mohikanin



ubi.com: Mohikanin

Wiek: 26
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 430
Wysłany: 2010-12-03, 16:10   

Po pierwsze i chyba najwa?niejsze - to bardzo trudna para. Nie wiem czy nie najtrudniejsza (na mapie chyba tak).

Ale do rzeczy. Z herosów to Deleb bardzo przyspiesza creep i zmniejsza straty (balista + namiot). Nebiros jest dobry do szybkiego ataku, ciekawy jest Marbas, dzi?ki odporno?ci na magi?. Reszta, mo?e poza Jezebeth czy Alastorem te? daje rad?. Jak mapa jest spora, to Grok na pewno sobie poradzi.

Rozbudowa miasta analogiczna do innych ras - pierwsze trzy poziomy jednostek przy d??eniu do kapitolu. Potem buduj zamek (po drodze mo?e kilka innych jednostek typu zmory). Dalej wiadomo - 7 poziomów jednostek + ulepszenia. Co do ulepsze? w?a?nie, to impy i rogacze koniecznie - s? po prostu du?o lepsi ulepszeni. Skoczki ju? pomagaj? w czasie starcia, bo rogate demony to strasznie plewy.

Jak si? uda alternatyw? czartów, to b?dzie ?wietna bro? przeciwko t?umom truposzy. Je?li we?miesz Marbasa, to odparcie kilku czarów na pewno Ci pomo?e, ale najlepiej i?? w szybki atak. Taktyka, moc pr?dko?ci, moc wytrzyma?o?ci z obrony, szcz??cie, znami? pot?pionych na wy?sze levele przeciwnika.

Ale podkre?lam - to wyj?tkowo trudna para. Trzeba zagra? dobrze, mie? pomys?, nie pope?nia? b??dów.
 
 
 
the_cartvan 




Wiek: 28
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-12-05, 17:59   

bump niech ktos doda cos jeszce :)
 
 
 
the_cartvan 




Wiek: 28
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-12-09, 21:15   

Uda?o mi si? wygra? t? partie - wybra?em na starcie Groka. Rzadko wygrywam z koleg?, ale tym razem da?em rad?. Tak jak mo?na si? by?o spodziewa? on b?dzie szed? w Magi? a jednostki bedzie mial raczej s??be.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Moja strategia wygl?da?a nast?puj?co:
- Eks. Atak (Taktyka) + chcia?em i?? w grupowa szybko?? jednak nie by?o mi to dane
- Eks. Obrona (Witalno??) + chcia?em i?? w grupow? wytrzyma?o?? ale nie by?o mi to dane
- Eks. Szcz??cie (Szcz??cie wojownika -> T?um u Bram)
- Eks. Dowodzenie (Werbunek -> Od?wierny)
- Eks. Logistyka (Znajdowanie drogi) + chcia?em i?? w szybsz? bram?
- Eks. Brama [zdolno?? g?ówna] (Znami? pot?pionych) + chcia?em i?? w poch?oni?cie cia? ale równie? nie by?o mi to dane, a wtedy bym mog? mie? szybsz? bram? z logistyki no ale co?...

Co do samej gry to od?wierny + t?um u bram jak zobaczycie na powtorkach by? widoczny :D. Cieszy?em si?, ?e uda?o si? przyzywa? wi?cej ni? sam mia?ej jednostek. Walki mieli?my 3 w tym 2 na terenie. 1 walka na moim terenie go dorwa?em jak si? przechadzal 2 walka tu? ko?o jego zamku, a 3 walka na zamku to ju? by?a formalno??.

Atak + Obrona zrobi?o swoje... dzi?ki za wskazówki i pomoc tym co j? chcieli okaza?.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


P.S. Przypominam i? by?a to losowa mapa (RMG) na wersji 3.0.

10kolejka-3walkaOstateczna.sav
3 walka - formalno?c (mój atak na zamek necro)
Pobierz Plik ściągnięto 369 raz(y) 318,65 KB

10kolejka-walka2.sav
2 walka - na terenie kolegi (necro)
Pobierz Plik ściągnięto 343 raz(y) 318,8 KB

kolejka10-walka.sav
1 walka - na moim terenie (inferno)
Pobierz Plik ściągnięto 341 raz(y) 324,21 KB

 
 
 
Mohikanin



ubi.com: Mohikanin

Wiek: 26
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 430
Wysłany: 2010-12-12, 09:30   

W pierwszej walce, Twój kolega wyj?tkowo si? nie popisa? :p
Brak obrony przeciwko infernalom to samobójstwo. No i gdzie by?y szkielety? Przy tych ilo?ciach jednostek, powinien mie? przy sobie ko?o 600 szkieletów :-) Nie radz? bra? uwodzicielek przeciwko trupom. Sam wiesz dlaczego. Rozumiem, ?e ?atwiej by?o z nimi bi? neutrale na mapie.

Gratulacje, patrz?c na t? parti?, prezentujesz wy?szy poziom od swojego rywala :-)
 
 
 
Mantykor 



ubi.com: Dav7id

Wiek: 22
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 591
Wysłany: 2010-12-12, 11:15   

W drugiej walce widocznie przeciwnik zauwa?y?, ?e bez obrony daleko nie zajedzie, a mo?e wcze?niej mu po prostu nie wypada?a chocia? przy 10% to ma?o prawdopodobne.

Szkoda tylko ?e mia?e? tak ma?o impów. Z niewielkim zasobem many wroga, przy powiedzmy 300 impach i impach z bramy, wróg by?by automatycznie pozbawiony many. Podczas creepienia trzeba dba? o impy najbardziej bo s? w?t?e. Na pierwszy ogie? id? istoty z bramy i rogaci.
____________________
H5N1? Heroes 5 Number 1!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template ligaheroes created by moonman