Poprzedni temat «» Następny temat
Arena - Poprawki i Zmiany
Autor Wiadomość
Unknown




Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 244
Wysłany: 2011-08-10, 14:22   

link do pobrania nie dzia?a (na stronie ligi równie?)
 
 
 
Mantykor 



ubi.com: Dav7id

Wiek: 23
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 591
Wysłany: 2011-08-24, 09:27   

Drobna sprawa: w li?cie artefaktów w grze (cele misji) nie ma pier?cienia ochrony przed b?yskawicami.

:) Mo?e przy nast?pnej poprawce... o ile taka b?dzie.
____________________
H5N1? Heroes 5 Number 1!
 
 
 
Bania_87 




Wiek: 30
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 531
Skąd: Kraków/Trzebinia
Wysłany: 2012-09-21, 20:32   

Ma?y bug wyst?puje te? z he?mem chaosu-przy sprzeda?y artefaktu za do?wiadczenie otrzymujemy 2570 exp zamiast 2750.
 
 
 
albolabris 



ubi.com: albolabris

Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 1332
Wysłany: 2013-05-01, 16:10   

Zmiany w najnowszej wersji Areny:

Bohaterowie:

- Svea - specjalno?c Nathira, startowy czar ?ciana ognia

- Talanar - powraca, specjalno?c Deleb, zaawansowane machiny
- Alaron - specjalno?c Lethosa, zmiana talentów startowych
- Dirael - otrzymuje dodatkowo czar wksrze? umar?ych, 100% bonus do czaru, redukcji inicjatywy do 0
- Anwen - podniesieni dodatkowych obra?e? z 16% na 25
- Findan - specjalno?c Meave

- Quroq - specjalno?c Deleb
- Kragh - zwi?kszenie obra?en do 70% z uderze? bohatera

- Galib - powraca, +1 att/def oraz komplet machin, specka ciekawa ale mo?e byc zupe?nie nieprzydatna st?d te dodatki
- Cyrus - specjalno?c Dirael
- Nur - powraca
- Maahir - specjalno?c Nebirosa

- Dougal - powraca
- Klaus - powraca
- Alaric - specjalno?c Shadyi
- Valeria - spcjalno?c Raven
- Lorenzo - specjalno?c Ihory
- Gabrielle - specjalno?c Faiza i jego startowe zdolno?ci

- Vladimir - powraca
- Nicolai - stara specka Wyngaala, bonus na pocz?tku bitwy do gotowo?ci bojowej
- Giovanni - specjalno?c Zehira

- Thralsai - os?abienie kuli ognia z balisty ze 140 dmg do 100
- Yrbeth - kradnie 20 mana zamiast 16 przy rzucaniu dezorientacji
- Eruina - specjalno?c Garuny

- Deleb - os?abienie kuli ognia z balisty ze 140 dmg do 100
- Sovereign - zwi?kszenie obra?en do 70% z uderze? bohatera
- Grok - specjalno?c Shadyi
- Alastor - kradnie 20 mana zamiast 16 przy rzucaniu dezorientacji
- Biara - specjalno?c Lethosa



Artefakty (exp z o?tarza):

- Kij Ogra - +6 ataku zamiast +5
- Tarcza Ogra - +6 obrony zamiast +5

Arty te by?y bardzo cz?sto usuwane ze wzgl?du na kar?. Teraz ju? kusz?:)

- Wolumin Przywo?ania i Zniszczenia - -1 tylko mocy i wiedzy - znacznie s?absze tomiki od ?wiat?a i mroku

- Korona Wizji - +1 moc (2000)

- Pas ?ywio?ów - +1 wiedza (3200)

- Pier?cie? Nieskruszonych - +1 moc/wiedza (3500)

- Turban O?wiecenia - +3 wiedza, -1 moc (4000)

- Kolczuga O?wiecenia - +3 moc, -1 wiedza (5000)

- Lodowaty Sopel - -1 obrony

- Ognisty J?zyk Smoka - +1 ataku zamiast +2, def bez zmian czyli +2

- Buty Szerokiej Drogi - +1 atak/wiedza/morale (5500)

- Buty Szybkiej Podró?y - +1 obrona/moc/luck (6500)

- Szmaragdowe Trzewiki - -1 obrona/moc

- Peleryna Sylanny - -1 atak

- Peleryna Feniksa - -1 obrona/moc

- Tarcza Kryszta?owego Lodu - -1 atak

- Sekstans Morskich Elfów - +1 atak/obrona (2500)

- Wisior Mistrzostwa (10000)

- Kajdany Wojny - +4 atak/obrona, -2 luck (9000)

Wzmacniacze oraz reduktory jak widac odejmuj? atak b?d? obron?. Najlepsze ?ywio?y czyli ogie? oraz ziemia dodatkowo zabieraj? punkt mocy. Korekty w celu unikni?cia wy?ynek multiplikowanym destro przez sylvan czy ak? oraz bardzo mocnym lochu. Rozk?ad z trzewikami te? by? sielank? st?d ta redukcja. W spokoju zostawi?em tylko powietrze bo ten ?ywio? jest najs?abszy. Posiadanie 2-3 reduktorów b?dzie ju? odczuwalne no ale zysk z trafienia reduktorem na czyjes czary jest ogromny.

Odno?nie wisiora mistrzostwa. Z artu tego skorzystac mog? bezpo?rednio Barbarzy?ca, Cz?owiek, Krasnal, Loch oraz Inferno. Akademia je?li chce miec o po?ow? ta?sze miniarty to musi niestety ale zainwestowac 20 klocków i kupic go w sklepie co i tak si? raczej b?dzie op?acac. Korzy?ci dla Rycka s? minimalne aczkolwiek na najwy?szym poziomie mamy 25% wiecej z kontr oraz 50% ta?szy trening wi?c mo?na zakombinowac. Krasnal nie zu?ywa drewna oraz kamienia a zatem ma zapewnion? run? berserkera 2x na ka?da jednostk?. Reszta run wymaga rzadkich surek wi?c nie powinno byc tragedii. Nekro i Sylvan zawsze go sprzedaj? a daje on ca?kiem ?adna ilo?c do?wiadczenia. Poniewa? orki zyskuj? 5% kolejnej redukcji obra?e? zmniejszy?em im efektywno?c umiejki Gniew Krwi.

Reszta artów dodana bo po prostu mo?na by?o. Kajdany, sekstans oraz buciki zajmuj? Kiesze? oraz Nogi na które zbyt wielu artów nie by?o.


Czynniki losowe:

- 65% zamiast 50 przy pechu
- 0.65 ATB zamiast 0.5 przy z?ym morale

Czasem kluczowe obra?enia lub ruch jednostki by?y fatalne w skutkach wi?c wyrówna?em to nieco.

Budynki:

- Loch taci bonus 10% do ?a?cucha ?ywio?ów z o?tarza
- do kapliczek na ostatnim wyborze dodany zosta? kamie? wiedzy +1

Mapa:

- przyciemni?em t? oczojebn? stref? z artami na ?niegu, jest o wiele lepiej
- chata wied?my tu? pod nosem zielonego gracza aby nie trzeba by?o biegac nigdzie


Jednostki:

- Dziki cyklop - wspó?czynnik dla mia?d??cego ciosu zwi?kszony z 0.8 na 1.5

- Stra?nik Gór - -1 dmg (R)

- Kusznik - +1 min/max dmg [3-7]

- Wielki ?owczy - +3 def [8], wspó?czynnik dla strza? ochronnych zwi?kszony z 2 na 3

- Magnetyczny Golem - +4 hp (R) -

- Kap?an Run, Harpunnik oraz alternatywy - +1 strza?

- Rogaty Nadzorca - -1 min dmg (R)

- Krwawa Siostra - +1 min dmg [4-8]

Tutaj chyba komentarz zb?dny. Korekty wcze?niej przesadzonych zmian lub dodanie niemal oczywistych jak ilo?c strza?ów biednych krasnali.


Umiejki:

- Gniew Krwi - 20% zamiast 25% mniej wymaganych punktów na poszczególne poziomy sza?u ( czyli mamy 160,400,800 zamiast 200,500,1000)

- T?um u Bram - zmniejszenie podstawy z 20 do 15% - by?o za du?o

- Szcz??cie Elfów - 230% obra?e? je?li wejdzie szcz??cie (czyli podwójny bonus 65% przy szcz??liwym ataku) - kusz?ca zdolno?c dla farciarzy :-) , mocna ale trzeba wydac 6 poziomów na to...

- Zap?on - 25% obra?e? w ci?gu 4 tur zamiast 33% w 3 - zobaczymy jak to wyjdzie ale co by nie mówic zap?on robi? miazg?

- Pancerz Runiczny - zwi?ksza moc tarczy o 8 zamiast 4 - dodatkowe 480 hp tarczy powinno ju? kogo? skusic na t? umk?

- Piekielny Ogie? - zmniejszenie kosztów z 5 do 3, zwi?kszenie podstawy z 10 do 30 dmg - tego to prawie nikt nie u?ywa? bo by?o zupe?nie nieop?acalne, obaczymy teraz



Wymienione przez Mantykora i Bani? mankamenty zosta?y usuni?te.
Przypominam, ?e specki bohów s? wypisane w dzienniku misju pod artami. S? tam szczegó?owe warto?ci bonusów.

Gdyby kto? zauwa?y? b??dy to prosz? zg?aszac. Mapka w za??czniku lub na lidze w newsie.
Ostatnio zmieniony przez albolabris 2013-05-04, 10:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dagon 



ubi.com: D4gon

Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 238
Wysłany: 2013-05-02, 11:29   

- W starej arenie by?a te? b??dnie opisana cena XP za jeden z artów, Nie pami?tam tylko za jaki, pier?cie? albo peleryna chyba...
- Dla wielu osób uci??liwe jest te? kupowanie armii w zamku.
- Ekran ?adowania jest prze?adowany tekstem. To nie miejsce na rady i porady, tudzie? filozoficzne cytaty ale raczej na ostrze?enia o sytuacjach których nie da si? oskryptowa? (patrz: 21 paladynów po treningu)
- za du?o ozdóbek, to nie mapa RPG - zmniejszenie ich ilo?ci skraca loading i poprawia p?ynno?? samej gry.
____________________
http://heroes.net.pl/ - Najlepsza polska strona o serii HoMM.
 
 
 
albolabris 



ubi.com: albolabris

Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 1332
Wysłany: 2013-05-02, 12:14   

Bug by? z He?mem Chaosu i jest ju? poprawiony. Je?li jaki? inny jeszcze ale nie wiesz dok?adnie który no to nie za wiele mi to pomo?e...

Chyba sobie jaja robisz z tym kupowaniem. Klikni?cie 14 razy myszk? jest tak straszn? m?czarni?, ?e chyba odszkodowania za kalectwo trzeba b?dzie wyp?acac... To musi przecie? tak zostac bo nie zawsze kupuje si? ca?? armi?.

Ekran ?adowania ma to co trzeba bo je?li kto? nie da ESCAPE po chacie maga to automatycznie pali minut? czasu. Je?li nie zrobi mentoringu pojedynczo i zje nam skila to bedzie wczytka i buildy id? w piach. Je?li przesadzi z paladynami to b?dzie wczytka.
Jak nie b?dzie zapisywa? stanu gry kiedy trzeba to druga osoba musi si? o to dopominac. W przypadku pechowego zerwania b?dzie ponownie wczytka. Czas i jeszcze raz czas...

Cytat Sun Tzu pasuje jak ula? do tej mapy i nadaje jakiego? klimatu wi?c nie rozumiem kompletnie tego zarzutu.

Czas wczytywania jest taki, ?e na luzie mo?na to przeczytac nawet i 2 razy.

Jedyne ale to mo?e byc do ilo?ci PD na kolejne levele. Po 20 grach ka?dy ju? raczej b?dzie pami?ta? te liczby. Nikomu si? nie chce odczytywac ilo?ci z paska do?wiadczenia w ekranie bohatera. Nie b?d? tego wrzuca? do jaki? znaczków ko?o o?tarza bo ka?dy leje na takie rzeczy. Dzennik misji ma ju? koszty artów oraz specki bohów wi?c po co robic tam jeszcze m?yn. Próbowa?em wrzucic to do opisu scenariusza lub jako drugi cel ale nie da rydy.


Ozdoby nie maj? tu kompletnie ?adnego znaczenia. Mapa jest rozmiaru Tiny... Strzelam, ?e 80% osób gra na rozdzia?kach 800x600 oraz 1024x768. Na nich 50% ozdóbek które wymieniasz nie jest nawet wy?wietlana... Mapa wczytuje si? okreslony czas ze wzgl?du na wag? czyli prawie 6MB. Wynika to tylko i wy??cznie z tego, ?e posiada dodatkowe pola bitew, których to na pewno nie usun? bo by?oby za nudno.

Je?li kto? ma problem z p?ynno?ci? na tej mapie to znaczy, ?e ma kompa do wymiany albo s?abe ??cze bo naprawd? w?tpi? czy istnieje jaka? p?ynniejsza mapa do trybu pojedynku od tej. Jako jedyna posiada 2 zamki a nie 16 jak to zwykle bywa...
 
 
 
Dagon 



ubi.com: D4gon

Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 238
Wysłany: 2013-05-02, 13:29   

Nie, nie robi? sobie jaj. Start? czasu jest wczytywanie gry do 2dnia, kiedy jest si? ju? na arenie bo kto? zapomnia? wykupi? armii. A takie sytuacje s? cz?ste kiedy przedstawiam aren? nowym graczom. A nie raz i starzy wyjadacze si? zapominaj?. Nie jest to chyba wyzwanie ponad mo?liwo?ci?

Usuwaj?c te teksy uzyskasz wi?ksz? uwag? na na tym co jest naprawd? wa?ne, jak puszczenie tury czy chatka maga. Obecnie jest to zagubione w g?szczu innych informacji.
Pisa?em o informacjach dotycz?cych sytuacji, których nie da si? oskryptowa? co oznacza, ?e informacje o Paladynach, Chacie i zapisie powinny zosta?.

Tak szczegó?owe opisy jak liczba XP wymaganego na dany poziom powinna by? opisana w pliku do??czanym do mapy, tudzie? oficjalnym forum. A to ?e kto? leje na te informacje to ju? jego problem.
Nie widz? te? powodu, dla którego mia?bym przeprowadza? mentoring pojedy?czo. Wiele razy usuwa?em 2 poziomy talentu do zera.

Co do Sun Tzu. Tuning samochodów pod remiz? w Paszczykowicach te? ma swój klimat...


Dodatkowe areny nie maj? wp?ywu na ruch bohatera na mapie przygody.

Natomiast ilo?? obiektów na mapie ma znacz?cy wp?yw na popraw? p?ynno?ci gry jak i d?ugo?? wczytywania. O ile wczytywanie nie jest jakim? wielkim problemem to sama p?ynno?? gry ma spore znaczenie. Obiektywnie patrz?c H5 ma skopany kod i nawet na najnowszym sprz?cie potrafi crashowa?. Nie wspominaj?c o wywalaniu tekstur.
A jako admin, pisz?c ?e kto? ma kompa do wymiany chyba nie masz na my?li tego ?e kto? powinien wyda? ~1000z? ?eby mu Arenka lepiej zadzia?a?a? - co zreszt? jak wspomina?em wy?ej nie da takiej gwarancji.

A to ?e inne mapy dzia?aj? gorzej nie jest ?adn? wymówk?, skoro nasza mo?e jeszcze lepiej.
____________________
http://heroes.net.pl/ - Najlepsza polska strona o serii HoMM.
 
 
 
Banshee 



ubi.com: Banshee_PL

Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 347
Skąd: Niepolomice
Wysłany: 2013-05-02, 21:54   

Nie mo?na sprzedawa? nowych artów (przynajmniej niektórych). To zamierzone czy potencjalny bug ?
 
 
 
albolabris 



ubi.com: albolabris

Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 1332
Wysłany: 2013-05-03, 11:58   

Dobra ju? ogarn??em o co chodzi. Zapomnia?em o skrypcie do o?tarza, w którym trzeba ka?dy art wypisac razem z cen?. Poprawi? to pewnie jeszcze dzi? je?li mi nic nie wyskoczy. Sorka ale po roku przerwy wypad?em z wprawy nieco.

-------------------------


Loch, Akademia oraz Przysta? zazwyczaj nie kupuj? ca?ej armii Dagon, nie wiem czego tutaj nie rozumiesz... Owszem mo?na zrobic, ?e reszta zamków dostanie full armi? ale wtedy nie b?dzie jednolicie i z przyzwyczajenia, ?e wojsko jest ca?e ludzie nie kupi? populacji Lochu i Akademii. Jest to bardzo czasoch?onne ze wzgl?du na ilo?c kodu do poprawki.
Akurat wczytanie gry od 2 dnia jest najmniejsz? bol?czk? bo masz zapisane rozwoje. Up armii i przej?cie po ?cie?kach robi si? w minut?. Zapominanie o armii jest ju? deko ?mieszne. Po to masz zamek aby w nim rekrutowac, taka podstawka pocz?wszy od 1995 roku...
To, ?e kto? zapomina o wojsku to ju? jego problem tak samo jak to ?e ola?by jakie? znaczki czy czytanie forum.


Je?li usuwasz podstawowe skile danej rasy czyli rasówk? lub umiejki stricte tej rasy to zdarza si?, ?e zjada umki i wtedy buildy s? do ponownego zrobienia. A nic gorszego nie ma ni? ponowne robienie buildów, szczególnie dla rywala któremu np siad?o all.
Jak si? czego? nie wie to warto spytac.


Jako admin to mam na my?li, ?e na mapie gra si? b?yskawicznie bo jest to najszybsza mapa tego typu jaka istnieje a Ty szukasz dziury w ca?ym. ?eby ta arena si? ci??a w stopniu uprzykrzaj?cym gr? to naprawd? trzeba miec mocno przedawniony sprz?t. Ta mapa ma te? jako? wygl?dac. Na niskich detalach bajerki s? ograniczane a na du?ych ludzie mog? sobie zawiesic oko, jest kompromis. Ponadto jest to autorska wersja Ma?ka i ja nie b?d? mu jej mocno przerabia? czy si? ona komu? podoba czy nie, szczególnie ?e doskonale wiem ile czasu po?wi?ci? na jej robienie. Spróbuj wyj?c budynek z zamku i umie?c go na mapie, powodzenia ;-) Chcesz inn?, zrób, prosze bardzo.

Dodatkowe areny maj? wp?yw tylko na loading, nie napisa?em nic o p?ynno?ci ruchu bohatera w tej kwestii.

No nasza mapa dzia?a coraz lepiej ze wzgl?du na poprawki odno?nie mechaniki i balansu a nie na jakie? pierdo?y w plikach tekstowych czy ekranie ?adowania, które maj? marginalne znaczenie.


Cytat:
Tuning samochodów pod remiz? w Paszczykowicach te? ma swój klimat...


Ok, to mo?e umieszcz? Twoj? b?yskotliw? my?l na loadingu i zamiast Sun Tzu b?dzie Zabawny(?) Dagon... Styknie? Czy masz jaka? lepsz? my?l dnia?
 
 
 
Dagon 



ubi.com: D4gon

Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 238
Wysłany: 2013-05-03, 14:13   

:mrgreen:
Mo?e...
Co mia?em do przekazania, napisa?em.

zdravim :)
____________________
http://heroes.net.pl/ - Najlepsza polska strona o serii HoMM.
 
 
 
albolabris 



ubi.com: albolabris

Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 1332
Wysłany: 2013-05-04, 10:15   

Ok, zrobione. Powinno ju? hulac wszystko na cacy.
Ostatnio zmieniony przez albolabris 2013-05-07, 10:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ikero 



Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 65
Skąd: Szczecin/Warszawa
Wysłany: 2013-05-05, 22:38   

Siema wszystkim, chcialbym poinformowa? o bugu w nowej arenie - Cyrus nie ma armi pocz?tkowej (ma tyle co po kupieniu w tawernie) oraz nie odnawiaj? mu si? punkty ruchu.
 
 
 
albolabris 



ubi.com: albolabris

Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 1332
Wysłany: 2013-05-07, 11:05   

Bug usuni?ty. Wojska zaimplementowane. Kupujemy tylko Lochem i Akademi?.
Exp na wy?sze levele wrzucony do dziennika misji. Wszystko co si? tam znajduje jest teraz lepiej widoczne. Drobne, nieodczuwalne korekty w liczbach jednostek. Bohowie ze specjalno?ciami jednostek otrzymuj? odpowiednio 20,10 oraz 5 dodatkowych unitów po poziomach 1,2,3. Havez i Ellaine po 40 1lvl.
Wszyscy poza bohami Lochu i Akademii maj? sta?? armi?. Tym ostatnim po staremu losowana jest liczba 1 i 2 levelu jednostek jako startowe wojsko. Wszystkie inne rasy maj? to zrekompensowane na sta?e.

Znalaz?em te? plik w którym ju? kiedy? zapisa?em sobie inne modyfikacje a o nich zapomnia?em, o to one.


Jednostki:

- Czarci Lord - -1 zasi?g [5], -1 ini [8] - poprzednie bonusy by?y zbyt wysokie, jednostka jest ?wietnym czarodziejem, w dodatku czasem jest ich bardzo du?o dzi?ki diab?om i bramie

- Rusa?ka - czar Rój Os na poziomie podstawowym zamiast na 0 (czyli wi?ksze obra?enia oraz redukcja gotowo?ci bojowej o 0.2) - zakl?cie by?o zupe?nie nieu?ywane bo ka?dy czeka? na oczyszczenie, teraz mo?na nieco wp?yn?c na pasek ini ale ju? oczyszczenia nie damy

- Driada - Symbioza daje wymiennie 5 i 25 hp zamiast 4 i 20 - balans wobec Rusa?ki

- R?bacz - wspó?czynnik dla Szturmu 1 zamiast 1.2, +1 zasi?g zamiast +2 na pierwszym poziomie sza?u

- Osi?ek - wspó?czynnik dla Szturmu 1 zamiast 1.2


Jak ma si? fuksa do podwójnych uderze? to R?bacz szybko staje si? koksem, który dosi?ga kogo chce st?d te redukcje. U osi?ka redukcja automatyczna bo nie da si? tego rozdzielic.


Artefakty:

- Wisior Skupiska - +2 Wiedza, cz?sto wymieniany art, przeciwko rasom o ma?ej liczbie mana ma?o przydatny a to relikt jest


Umiejki:

- Boskie Przewodnictwo - 0.5 ATB zamiast 0.33, w porównaniu do okrzyków czy szturmu teleportu ten skil wypada? blado, ponadto jest to drugorz?dowa umiej?tno?c i trzeba na ni? troche poziomów

- Doskona?y Kontratak - 0.3 zamiast 0.25, w zwi?zku z pojawieniem si? wisiora mistrzostwa musia?o byc to podniesione aby by?o op?acalne dla rycka

- Pot??na Runa - koszt ponownego u?ycia zmniejszony z 3 na 2 - krasnale niemal zawsze s? zmuszone do wzi?cia pe?nej rasówki wraz ze skilami; je?li nie oszcz?dzi nam surki na potrójnych kosztach to za chwil? ju? nie ma co dawac


Bohaterowie:

- Arantir - koszt avatara zmniejszony z 2x poziom do 1.5x poziom bohatera


Armia:

- Sylvan - +5 Druidów; w zwi?zku z os?abieniem destra przywracamy wcze?niej odj?te wojsko



Dopisa?em tak?e nowo dodane arty na list? bonusow? od logistyki bo zapomnia?em o tym ca?kowicie.
Ostatnio zmieniony przez albolabris 2013-05-11, 14:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dagon 



ubi.com: D4gon

Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 238
Wysłany: 2013-05-08, 08:48   

Hehe, Super! :)
Wierz?, ?e te wojska wyjd? arenie na dobre :)
____________________
http://heroes.net.pl/ - Najlepsza polska strona o serii HoMM.
 
 
 
albolabris 



ubi.com: albolabris

Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 1332
Wysłany: 2013-05-11, 14:11   

Zmiany w najnowszej aktualizacji:


- automatyczne odkrywanie niezb?dnych obszarów

- automatyczne dodanie rozbicia mroku oraz jednego losowego talentu

- automatyczne dodanie kompletu machin wojennych ka?demu bohaterowi


W zwi?zku z powy?szym usuni?te zosta?y Chaty Maga i Wied?my oraz ku?nia z zamków.
Rozbicie i tak kupowa? ka?dy wi?c nie ma co si? pie?cic.

Zmiana ekranu ?adowania w zwi?zku z powy?szymi korektami.
Zmiana ilosci pieni?dzy. Obecnie po puszczeniu tury posiadamy 8000.
2000 przewidziane na wymian? na 1 poziomie (2 startowe skile, rozbicie oraz losowy).
Po rozwoju zostan? 3 zmiany. Z Mrocznym Objawieniem 2 zmiany jak do tej pory.

W ilo?ci expa na levele by? b??d przy mrocznym objawieniu i zosta? on skorygowany. Dopisane tak?e inne przypadki szczególne jak np. Barb zarówno z mrocznym jak i po kapliczkach. Teraz lista obejmuje ka?dy przypadek.
Ostatnio zmieniony przez albolabris 2013-05-13, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template ligaheroes created by moonman