Poprzedni temat «» Następny temat
Arena - Poprawki i Zmiany
Autor Wiadomość
ikero 



Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 65
Skąd: Szczecin/Warszawa
Wysłany: 2013-05-12, 03:34   

Siema wszystkim, jakos nie chce mi sie spac wiec napisze swoje pierwsze wrazenia z nowej arenki :-D . Ogolnie zakodzenie chatki maga i wiedzmy (oraz woja i machin) jest git, to robilo sie zawsze wiec mozna bylo to w pelni zautomatyzowac. Ale z tym roztrzaskiem na poczatku to mam watpliwosci... Wiem, ze to bylo wrecz abusowane przez zdecydowana wiekszosc (bo to w sumie dodatkowy skill), ale ja tam lubilem sobie zostawic te 2500 kasy na jeszcze jedna wymiane po buildzie, kiedy wiedzialem ze bedzie ryzykowny. W trakcie buildu moglem sobie wtedy pozwolic na wieksza swobode - mianowicie wziecie jeszcze jednego "zapychacza" w celu lepszej kontroli nad dalszym buildem a potem usuniecie go w nadziei na wymiane na cos lepszego.

Metny opis objasniam przykladem: gram demonem vs necro. Chce isc w baliste i plonace strzaly. Jak wiadomo, do plonacych u demona potrzeba znamienia. Natomiast po jego wzieciu, z machin jak wrzod na dupie pojawia sie w kolko cholerne trzesienie, a ja nie mam jeszcze nawet balisty. Biore wiec to trzesienie, zeby nie blokowalo slotu i poluje na baliste. Zalozmy ze sie udalo, mam potrojna i plonace, no ale na trupa przydalby sie jeszcze namiocik (czyszczenie klatw). W ostatnich wymianach usuwam wiec trzesienie w nadziei ze namiocik dojdzie. Co prawda prawdopodobienstwo wystapienia trzesienia jest wciaz duze, no ale core juz jest wiec nie ma co panikowac.

Caly ten wyklad podsumowuje prostym stwierdzeniem: z roztrzaskiem mamy 1 wymiane mniej na usuniecie "zapychacza" w nadzei na wylosowanie czegos lepszego w obrebie tego samego talentu. Dlatego mysle ze to akurat mozna by zostawic po staremu.

Ale generalnie chyle czola przed deweloperami mapki, za chec tak szczegolowego zaglebiania sie w kod gry.
 
 
 
albolabris 



ubi.com: albolabris

Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 1332
Wysłany: 2013-05-13, 12:42   

No w?a?nie ta ca?a wypowied? sprowadza si? tylko do tego :mrgreen:

Cytat:
z roztrzaskiem mamy 1 wymiane mniej na usuniecie "zapychacza" w nadzei na wylosowanie czegos lepszego w obrebie tego samego talentu




Doda?em kase na jeszcze jedn? zmian? wiec masz to wyrównane ;-) Mniej pieni?dzy pod zamkiem z racji tego ruchu i machin na starcie. W za??czniku najnowsza wersja.

ARENA.h5m
Pobierz Plik ściągnięto 249 raz(y) 5,67 MB

 
 
 
LohiMP



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 20
Wysłany: 2013-06-12, 13:45   

Witam wszystkich. :-D
Od d?u?szego czasu wr?cz na?ogowo gram w aren?, w zwi?zku z czym nasun??o mi si? par? uwag i propozycji z ni? zwi?zanych. Ale o tym za chwil?.

Na samym pocz?tku chcia?em zg?osi? do?? powa?ny b??d w najnowszej ods?onie areny. Otó? startuj?c z pozycji pomara?czowej nie da si? zaatakowa? stocku istot z Sylvanu. Przez to w parze elf vs elf gracz pomara?czowy w ogóle nie ma mo?liwo?ci skorzystania z ulubionego wroga, deszczu strza? itp.
Dok?adnie jest to zaznaczone na tym screenie:



Jak wida? stock ten stoi tak, ?e nijak nie da si? do niego podej??. Trzeba by go troch? przesun??. ;-)


A teraz par? propozycji.

1. Pierwsza sprawa dotyczy Markala, a w zasadzie jego zdolno?ci. Podczas gry odnios?em wra?enie, ?e jest ona po prostu zbyt silna. Regeneracja 5 pkt many na tur? totalnie zwalnia z liczenia punktów many. Daje to bohatera, który maj?c przed bitw? te 80 pkt many mo?e rzuca? czary jakie chce praktycznie bez ogranicze?. A przecie? mo?na jeszcze bra? znami?...
W zwi?zku z tym proponowa?bym ograniczenie regeneracji u Markala do 3 punktów na tur?.


2. Autorem tej propozycji jest SpokoPL, z którym najcz??ciej gram areny.
Rozchodzi si? o arcydruida i jego przelanie mocy. Pomys? jest taki, ?eby arcydruid zawsze wchodzi? przed bohaterem. Jednak?e aby w pierwszym ruchu móg? przela? tylko po?ow? mocy. Dopiero w kolejnej turze druida nast?powa?oby automatyczne dope?nienie przelania mocy, a sam druid móg?by wykona? normalny ruch. Nie wiem, czy jest to w ogóle mo?liwe do zrobienia, ale je?li tak, to wydaje mi si?, ?e by?oby niez?ym rozwi?zaniem.


3. Wci?? brak jest "balansu" przy wyborze pomi?dzy kapliczk? z czarami, a artem. Dodanie kamienia wiedzy by?o bardzo s?usznym posuni?ciem, ale mimo tego wci?? w zdecydowanej wi?kszo?ci przypadków bardziej op?aca si? pój?? po artefakt. Jak szcz??cie dopisze to dostaniemy art, który zapewni nam kilka razy wi?cej wiedzy. W najgorszym razie wymienimy go sobie na exp i zapewne dostaniemy awans. Nie wiem jak inni, ale ja zwykle prowadz? rozwój pod te czary, które mam pewne w gildii. Kapliczka z losowymi czarami oraz +1 do wiedzy w ?adnym razie nie równowa?y wi?c tego co daje nam odwiedzenie grobowca. Mo?e warto by rozwa?y? dodanie tam jeszcze jakiej? zach?ty? Mo?e drug? kapliczk? i kamie? +1 do mocy? No nie wiem, ale co? by trzeba wykombinowa?, bo wci?? ?cie?ka po artefakt jest zdecydowanie bardziej kusz?ca i daje lepsze profity.

To na razie tyle uwag i propozycji.
Mam wprawdzie jeszcze par? przemy?le? na temat balansu mi?dzy alternatywnymi ulepszeniami, ale musz? jeszcze poobserwowa? je w akcji w ró?nych konfiguracjach, aby doj?? do ostatecznych wniosków. ;-)


P.S. Czy planowany jest mo?e jeszcze jaki? turniej na arenie?
 
 
 
albolabris 



ubi.com: albolabris

Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 1332
Wysłany: 2013-06-13, 16:18   

Tak, pami?tam o tym stacku Sylvanu, zrobi si?. Po prostu czekam na sygna? on Ma?ka czy da rade zaimplementowac te armie aby za jednym machem wszystko wrzucic.


1. Owszem regeneracja jest mocna ale jako rywal wiesz, ?e on takowa posiada. Wniosek? Z Markalem trzeba zrobic na tyle ofensywny build aby trupy dos?ownie wybic. To taka sama sytuacja jak z Marbasem, nie idziesz w destro z tym bohaterem je?li nie grasz Lochem lub nie masz Laski Sara bo umoczysz. Po to s? specki bohów aby je umiej?tnie wykorzystac lub zniwelowac i zwalczyc. Nikt w znamie Markalem raczej ju? szedl nie b?dzie. Ka?da rasa ma w sk?adzie przynajmniej jednego dopakowanego boha który wybija si? na tle innych. Raelag czy Razzak tez wydaj? si? mega kozaccy ale pokonac ich mo?na na wiele sposobów.


2. Awykonalne jest to.


3. Polemizowa?bym. Wiem, ?e w Lidze wi?kszo?c osób lata po artefakt ale te kapliczki s? naprawde niedoceniane. Je?li w wie?y nie ma pakietu zakl?c z jednej masowej umiejki to trafienie czaru w kapliczce jest dosyc sporym bonusem. Podobny bonus daj? tylko tomiki. Je?li przyk?adowo trafiamy w grobie duplikat artu na dane miejsce no to korzysc b?dzie tylko w postaci 5k do?wiadczenia co te? nie gwarantuje kolejnego poziomu. Kiedy dok?ada?em ten kamie?, mia?em po?o?yc jeszcze wózek - ten daje albo s?aby art albo surowce, które móg?by wykorzystac sobie krasnal. Po jakim? czasie wpad?em na chyba lepszy pomys? aby dac do kapliczek gwarantowany czar wskrze? umar?ych. A jest to zakl?cie, które mo?e namieszac... Wtedy tak?e id?c w przywo?anie mamy zapewniony ten przetrwaniowy czar. B?dzie to dodane w tej aktualce. Na swoim przyk?adzie to powiem, ?e statystycznie chodz? tak 65-35 na korzy?c grobu. Dodatkowa masówka czy to ?wiat?a czy mroku daje znacznie wi?cej ni? jakikolwiek mocny artefakt a to g?ównie po te czary si? tam idzie. Jeszcze zobacze do kodu bo mo?na przyk?adowo wyci?c niskie czary destro, z tej magii g?ównie ciska si? we wroga poziomami 3-5 wi?c pozbywaj?c si? leveli 1-2 mo?na zwi?kszyc szanse trafienia tych czarów co trzeba.



Turniej Areny owszem ale to nie teraz, raczej pod koniec roku. Na wakacje ruszy turniej mieszany Arena+RMG+Fix. Na jaskini zako?czy? si? ju? PAH3, Akademia Wojny chyba tak?e zako?czy?a ju? swój turniej, w czerwcu dodatkowo ludzie maj? sesje dlatego turniej ruszy od 1 lipca na wakacje.

Takie pytanko tylko. Czemu z kolega nie nabijacie raportów w Lidze? Niech kumpel zak?ada konto i heja. Trzeba was przetestowac skoro tak ostro m?ócicie :mrgreen:

Dzi?ki za warto?ciowego posta.
 
 
 
albolabris 



ubi.com: albolabris

Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 1332
Wysłany: 2013-06-24, 15:50   

Stack Sylvanu oraz Sekstans Morskich Elfów poprawione.

Turban oraz kolczuga o?wiecenia dodaj? +4 zamiast +3. Arty by?y za s?abe jak na swoja klas?.

Kapliczki z czarami dzia?aj? w nastepuj?cy sposób:

- gracz ma zapewnione i zagwarantowane 2 zakl?cia - kamienne kolce ( do wybudzania jednostek ) oraz wskrzeszenie umar?ych ( to zakl?cie potrafi odwrócic losy walki nawet je?li nie posiadamy przywo?ania natomiast dla magów, którzy id? w przywo?anie jest to bardzo istotny czar )

- pozosta?e 5 lub 7 zakl?c (je?li spe?nione wymagania dla 3 levelu) gracz otrzymuje tak jak do tej pory ale szansa na otrzymanie poszukiwanych zakl?c jest znacznie wi?ksza poniewa? usuni?te zosta?y wszystkie czary magii destrukcji (wiadomo, ?e w destro idziemy jak mamy odpowiednie komba, ponadto bardzo rzadko u?ywa si? 1 i 2 poziomu)

Kapliczki dodaj? nam zatem:

- kamienne kolce oraz wskrzeszenie umar?ych - zawsze

- 3 losowe czary 1 poziomu z 7 mo?liwych ( pi??c, os?abienie, slow, bles, haste, pu?apka, smutek )

- 2 losowe czary 2 poziomu z 6 mo?liwych ( wra?liwo?c, rozk?ad, wytrzymka, oczyszczenie, regeneracja, kryszta? )

- 2 losowe czary 3 poziomu z 6 mo?liwych ( cierpienie, dezorientacja, odbicie pocisku, prawa moc, klon, bariera mieczy )


W starej wersji wygl?da?o to tak:

- 4 losowe 1 poziomu z 9 mo?liwych
- 3 losowe 2 poziomu z 10
- 2 losowe 3 poziomu z 9


Teraz kapliczki ju? z pewno?ci? s? wystarczaj?co dobr? alternatyw? dla grobowca.


No i pewna nowo?c na któr? wpad?em modyfikuj?c te kapliczki.

Dodana zosta?a 3 mo?liwa ?cie?ka wyboru posiadaj?ca:

- kamie? wiedzy +1000 PD (1050,1100,1150 z o?wieceniem na poziomach 1,2,3; turban i kolczuga równie? zwi?ksz? t? ilo?c) - aby ?atwiej doj?c w o?tarzu na kolejny poziom; statystycznie w miar? cz?sto zauwa?y?em u siebie sytuacj?, ?e brakuje mi w?a?nie jaki? takich ko?cówek i z ?alem kasuje jaki? kolejny ma?y artefakt

- wóz - mo?e zawierac 1 s?aby artefakt lub troch? surki oraz raz na ruski rok nie miec nic ale jest to rzadko?ci? ( artefakt to artefakt, mo?na go ubrac lub przehandlowac na kolejne do?wiadczenie, ze sporadycznie wyst?puj?cej surki skorzystac mo?e natomiast jedynie krasnal - ma?a rzecz a mo?e ucieszyc:) )

- chat? wied?my - jest to ostatnia szansa na pozyskanie brakuj?cego/po??danego talentu je?li posiadamy wolny slot; bior?c pod uwag?, ?e z o?tarza wyciska si? zazwyczaj przynajmniej 1 poziom mo?na jeszcze uzupe?nic braki; chata ulepszy tak?e talent, który ju? posiadamy podnosz?c go na wy?szy poziom; ponadto ( prosz? to sobie dobrze zapamietac ) je?li mamy ju? talent na poziomie ekspert ale posiadamy wolny slot umiej?tno?ci to równie? otrzymamy umiejk? ( nie jestem tylko pewien czy w gr? wchodz? wy??cznie zdolno?ci 1-rzedowe czy 2-go równie? ale stawiam na opcj? numer jeden, jak sprawdz? lub kto? z was to sprawdzi to niech da znac - chodzi o to czy przyk?adowo maj?c trening+awans atak+sza? bojowy przystani? chata mo?e nam dac kar? bosk? czy zaoeferuje tylko taktyk? b?d? ?ucznictwo );

Wniosek: jesli masz przynajmniej 1 wolny slot na talent oraz w ka?dym talencie przynajmniej 1 wolny slot umiej?tno?ci to wizyta w chacie jest 100% pewna i na pewno bohater co? otrzyma.
Ryzyko wzrasta oczywi?cie je?li brakuje wolnego slotu na talent oraz inne mamy powype?niane umiej?tno?ciami.

Przyk?adowe zastosowanie (mia?em tak w grze testowej):
- stara?em si? zrobic build pod balist?; mia?em eksperta machin ale nie wpad?a mi umiejka balista; chata akurat mia?a machiny i poniewa? talent jest na ekspercie budynek dodaje umiejk?, jak raz by?? to balista; pozyskanie trójstrza?owej z o?tarza by?o ju? spacerkiem; build który by? totalnym niewypa?em zosta?uratowany. Wiem, to osobliwy przyk?ad ale pisz? aby zobrazowac Wam kiedy warto tam pój?c


Reasumuj?c trzecia ?cie?ka daje nam:

1000 expa + 1 s?aby art/szczypta surki + nowy talent/upgrade talentu/nowa umiejka z talentu na ekspercie.


Jest to jak widac ?cie?ka, któr? warto wzi?c w specyficznych warunkach. Warto si? dobre zastanowic ale gwarantuje, ?e efekt tego wyboru jest czasem tak?e pi?kny ( trafienie takiego sekstansu elfów +1 att/def, pier?cienia nieskruszony +1 moc/wiedza, boostera czy ochraniacza mo?e miec kolosalne znaczenie i miec warto?c równ? lub nawet wi?ksz? ni? art z grobu). Pot??ne arty z grobowca w wi?kszo?ci dodaj? +3 do jaki? statystyk i jaka? w?a?ciwo?c. S?abe artefakty zazwycaj maksymalnie +2 pkt ale tutaj dostajemy dodatkowo ten tysiaczek expa no i lekkie ulepszenie boha lub te? nie.
Mo?e byc jednak oczywi?cie tak, ?e wóz nie da nic albo zb?dn? surk? a chata nie majac 100% pewno?ci nas zawiedzie. Pozosta?e wybory s? jednak obarczone tym samym ryzykiem. Powielenie artu z grobu to zaledwie gwarantowany poziom na o?tarzu. S?abe trafienie czarów to jednak przynajmniej gwarancja tych dwóch przydatnych zakl?c.


Mam nadziej?, ?e zaczn? si? ju? od tego momentu dylematy i d?u?sze przemy?lenia na temat finalnego bonusu :mrgreen:

Gdyby by?y jakie? w?tpliwo?ci co do tego co wy?ej to prosze pisac. Stara?em si? to obja?nic najlepiej jak mo?na. Z chat? wied?my naprawd? trzeba zajrzec do talentów i umiejek boha aby nie dac cia?a.

Ostatnia wa?na rzecz, do nowej ?cie?ki w obu przypadkach prowadzi ?rodkowy portal. Wiem, ?e jest nieco ciasno ale nia da?o si? inaczej. I tak si? nam?czy?em aby to tam upchac. Opisy artów, ceny i inne duperel s? oczywi?cie zaktualizowane i pododawane.
Przed turniejem postaram si? zebrac manual do kupy.

Chyba tyle, enjoy ;-)

ARENA.h5m
Pobierz Plik ściągnięto 242 raz(y) 5,66 MB

 
 
 
LohiMP



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 20
Wysłany: 2013-06-24, 21:48   

Wygl?da to wszystko naprawd? interesuj?co.
Zmiany w kapliczce z czarami oraz trzecia alternatywa pod koniec - super sprawa.
Niezw?ocznie przechodz? do testów praktycznych najnowszej areny. :mrgreen:
Jak tylko b?d? mia? jakie? spostrze?enia lub uwagi niezw?ocznie si? nimi podziel?.
 
 
 
Dagon 



ubi.com: D4gon

Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 238
Wysłany: 2013-07-29, 22:05   

Stworzy?em wczoraj wieczorem mini-MOD do Areny. Uwa?am, ?e jest bardzo przyjazny i mo?e tylko uprzyjemni? rozgrywk?.

NIE POWODUJE b??du sumy kontrolnej wi?c spokojnie mo?e by? trzymany w folderze z modami. Jednak?e jest to mod stricte pod AREN? i u?ywanie go w innych trybach mija si? z celem.

...dlatego->


... polecam aby mod wgra? do samego pliku areny - wystarczy wtedy mie? tylko tak? "wzbogacon?" Aren?. Mamy wtedy 100% pewno?ci pe?nego dzia?ania moda. Nale?y jednak pami?ta? o poprawnej archiwizacji. Dla u?atwienia podrzucam ju? tak? zmodyfikowan? aren?.

TESTOWANE ON-LINE. Nie powoduje b??du sumy kontrolnej niezale?nie od tego czy przeciwnik korzysta z moda czy nie.


UPDATE: 30.07.13, 10:31
UPDATE: 4.09.13, 1:48

ARENA.h5m
ARENA Z WGRANYM MODEM
Pobierz Plik ściągnięto 993 raz(y) 5,69 MB

____________________
http://heroes.net.pl/ - Najlepsza polska strona o serii HoMM.
Ostatnio zmieniony przez Dagon 2013-09-04, 00:48, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
albolabris 



ubi.com: albolabris

Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 1332
Wysłany: 2013-07-30, 09:24   

Przyjemny mod. Nie napisa?e? tylko Dagon co on w?a?ciwie zmienia :mrgreen:
Modyfikacja dotyczy opisów tekstowych artefaktów. S? one bardziej czytelne oraz zawieraj? dodatkowo do?wiadczenie jakie otrzymamy na o?tarzu. Mod bezpieczny bo to tylko opisy tekstowe tak?e ?mia?o mo?na z tego korzystac.
 
 
 
Dagon 



ubi.com: D4gon

Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 238
Wysłany: 2013-09-04, 00:48   

UPDATE
patrz => mój poprzedni post
____________________
http://heroes.net.pl/ - Najlepsza polska strona o serii HoMM.
 
 
 
Dagon 



ubi.com: D4gon

Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 238
Wysłany: 2013-09-12, 12:52   

My?l? jeszcze nad jednym usprawnieniem arenki, a mianowicie:

Zmiana premii startowej z artefaktu na surowce. Zamiast artefaktu na start mo?na takowy mniejszy artefakt postawi? obok pozycji startowej bohatera. Premia surowcowa i tak zostanie poch?oni?ta przez skrypt i nie przyniesie ?adnych zmian.

Ta drobna korekta sprawi, ?e artefakt pocz?tkowy b?dzie widoczny natychmiast i zniknie uci??liwe skakanie pomi?dzy G?ównym bohaterem, a Laszlem w celu dowiedzenia si? co si? nam wylosowa?o.

Zmiana niewielka, jednak moim zadaniem bardzo przyjazna :)
____________________
http://heroes.net.pl/ - Najlepsza polska strona o serii HoMM.
 
 
 
Patyczak



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 4
Wysłany: 2013-11-03, 22:15   

Mam kilka propozycji zmian. Czy te zmiany s? mo?liwe do zrealizowania, czy te? nie, to ju? nie istotne. Mam koleg? z rosyjskiej ligi heroes, który co nieco umie. Mog? si? go spyta? czy by pomóg? ale musz? wiedzie? o co konkretnie spyta?. Moje propozycje:

1. Zbalansowa? realn? warto?? artefaktu wzgl?dem dostawanego do?wiadczenia. Niektóre artefakty dodaj? +X do podstawowych atrybutów a ich sprzeda? ju? wynosi Y albo Z. Warto?? expa jest ró?na a premie jednakowe.

2. Niektóre arty tej samej klasy s? nawet o po?ow? s?absze ni? inne (korona wizji daje tylko 1 podstawowy atrybut). Arty mo?na edytowa? na dwa sposoby, albo doda? im co? fajnego albo zostawi? s?abe ale za to da? wi?cej exp za sprzedarz.

3. Doda? artefakt(y), które s?u?? tylko do zdobywania expa (sprzedarz z u?yciem Laszlo).

4. Po?wi?cenie jednostek na takiej samej zasadzie jak artefaktów, co powoduje wi?ksze mo?liwo?ci strategiczne ale nie wiem co z kwesti? balansu.

5. Roztrzaskanie mroku dostaje tylko barbarzy?ca. Reszta dostaje losowy skill.

6. Sfinks od razu daje exp bez potrzeby odpowiadania na pytanie.

7. Dodanie czwartej ?cie?ki, która daje w zaokr?gleniu w dó? X% twojej armii, np. 5%

6. Chata wied?my daje jeden, albo ulepsza posiadany skill, którego nie posiadamy.

7. Wóz, który znajduje si? w ?rodkowej ?cie?ce daje 2 drewna i rudy oraz po jednym rzadkim surowcu Krasnalowi a reszcie ekipy daje s?aby artefakt. Albo Krasnalowi daje wybór, czy chce art czy surk?.

8. Grobowiec wojownika nie daje z?ej premii w postaci morale.

9. Doda? czar Armageddon, który jest rzucany tak jak Grad Meteorytów i zadaje obra?enia fizyczne, albo od b?yskawic bo one i tak s? s?abe. Czyli obra?enia s? zadawane od samego meteoru uderzaj?cego w stworzenia a efekt fali uderzeniowej zostaje wywalony. Albo zrobi? z niego obszarowe b?yskawice, np. na obszarze 3x3 czy 4x4. Dmg nie musi by? taki sam jak przy b?yskawicach wi?c 4x4 nie musi by? przesad?.

10. Zrobi? co? z tym wisiorem mistrzostwa bo mi si? nie podoba :)
 
 
 
Dagon 



ubi.com: D4gon

Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 238
Wysłany: 2014-09-09, 11:21   

Jako, ?e na konwencie herosowym Arena H5 cieszy?a si? duuu?? popularno?ci?, zasiad?em do edytora i troszk? j? doszlifowa?em.
Nie ma tam ?adnych zmian w balansie, mechanice itp. Stara?em si? tylko aby rozgrywka by?a bardziej przyjazna.

lista zmian:
- ujednolicenie stref podziemnych, wylecia? ?nieg
- przeniesienie o?tarza ofiarnego do podziemi
- kolorystyka ?cie?ek
- surowce jako bonus startowy
- artefakt startowy znajduje si? nieopodal zamku
- specjalizacje bohaterów zosta?y podzielone na kategorie...
- ... i uporz?dkowane alfabetycznie pod ekranem informacji o scenariuszu
- zmiana o?wietlenia na powierzchni
- zmiana obrazków podczas ustawiania... hmm... ustawie? mapy :P
- skrócenie napisów pocz?tkowych
- naprawa b??dnie wy?wietlanych ikonek Aqmancaenaeerara i Kirina
- poprawa opisów, zakl??, zdolno?ci, specjalizacji, talentów i paru innych równie irytuj?cych nikomu nie potrzebnych rzeczy
- korekta literówek(zapewne nie wszystkich, toto wiecznie wy?azi w samym ?rodku turnieju, gdzie wszystko powinno b?yszcze?)
- No i jest nowa seksistowska zagadka!

Zach?cam do testowania!


Update: 11.09.2014 - 14:25

ARENA.h5m
Pobierz Plik ściągnięto 176 raz(y) 6,19 MB

____________________
http://heroes.net.pl/ - Najlepsza polska strona o serii HoMM.
Ostatnio zmieniony przez Dagon 2014-09-11, 15:25, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Banshee 



ubi.com: Banshee_PL

Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 347
Skąd: Niepolomice
Wysłany: 2014-09-09, 19:12   

Testowanie czas zacz?? :) Póki co mnie si? podoba :)
 
 
 
Bania_87 




Wiek: 30
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 531
Skąd: Kraków/Trzebinia
Wysłany: 2014-09-10, 22:07   

Bardzo pozytywny lifting Dagon :-)
Skoro mamy now? mapk?, to mo?e turniej , ?eby troch? rozrusza? lig??
 
 
 
Dagon 



ubi.com: D4gon

Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 238
Wysłany: 2014-09-11, 12:32   

Update
>> poprawa opisu gargulców
>> dodane efekty ?wietlne dla czaszki markala i Runicznej Uprz??y Wojennej

A turniej? ...niedawno by? w Byczynie, trzeba by?o przyjecha? :)
ale mo?e... mo?e... ale raczej nie tutaj. Ta miejscówka, ku mojemu ?alowi jest ju? spalona... :'(
____________________
http://heroes.net.pl/ - Najlepsza polska strona o serii HoMM.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template ligaheroes created by moonman